Make your own free website on Tripod.com
Get Paid To Read Emails

Peristiwa Di Rabiul Akhir (III)

Setelah mengetahui keadaan Ustaz Fadhil noor semakin tenat demi kebencian yang mendalam beliau terbang tergesa-gesa ke eropah apatah lagi doktor peribadi beliau tentu memberi isyarat keadaan fadhil noor dalam jangkaan bebila masa saja dari tarikh perhimpunan umno.

suatu hal yang berbahaya sokongan umat islam pada pas akan meningkat dan sesuatu yang perlu diagendakan bagi mengatasi masalah tersebut.

tangisan pm suatu yang perlu lebih menarik pada tahun ini bagi menambat hati melayu yang marah.

tapi sayang belum sempat melayu berbual kosong bincang peristiwa tangisan pm tersebut suatu yang lebih disedihkan berlaku dengan perginya ustaz fadhi noor ke hadrat ilahi sekaLI GUS MEMONOPOLI SUASANA DAN PERASAaN MELAYU ISLAM.

BELIAU SEGERA BERANGKAT KE EROPAH SEBELUMYA NAMUN BARU BEBERAPA KETIKA DIANGKASA BERITA KEMATIAN Ustaz Fadhil Noor TERSEBAR LUAS.

MUNGKIN APA PERASAANNYA AGAKNYA ? APAKAH TANGISANNYA ITU AKAN DILUPAKAN ATAU PEMERGIAN Ustaz Fadhil Noor lebih dirasai oleh umat melayu islam yang cuba diumpan tak sampai 24 jam itu.

30 minit di udara beliau pasti dihubungi oleh kabinetnya mengenai kematian Ustaz Fadhil Noor.

mengapa beliau tidak berpatah balik bukankah kapal terbang itu miliknya? dia boleh mengarahkan pemandunya berpatah balik terus ke klia atau ke lapangan terbang kedah dan menyambung terus percutiannya di kubang pasu kampung halamannya.

sebagai seorang yang ingin bersara seeloknya baliklah ke kampung halaman di kubang pasu ,kenapa lak ke itali? apakah pope yeh yeh ada talipon suruh mai sana apa?

lebih baik bercuti di kampung tengok kobau dan sawah bondang dan mengail ikan sepat sambil beramah mesra dengan rakyat kan banyak faedahnya.

dapat juga rakyat kedah tengok muka pm yang selalu ke luar negara berbanding ke kampung halamannya.

cuba tanya orang kampung speaking english sikit la jangan speaking utara lak.kaji kebolehan melayu kampung cakap inggeris untuk berilmu dan respon orang kampung terhadap nasib anak mereka di sekolah ala inggeris nanti.

jangan marah lak kalau orang tua kat kampung fasih bahasa arab dituduh tak maju lak. kmm lah amende lah.

Lagipun kan tak lama lagi pilihan raya di pendang selepas kematian Ustaz Fadhil Noor dan sepatutnya beliau bercuti di kedah menunggu bebila masa Ustaz Fadhil menghembuskan nafasnya terakhir terus standby di sana berpura sedih atas kematian Ustaz Fadhil dan menyambutnya di sana sambil tu buatlah nasihat perpaduan melayu kan lagi best lepas tu cucuk sikit untuk modal pilihanraya pendang.takkan tak nak tanam modal uji kehebatan air mata pm tu dapat tarik undi tak kat pendang dari kalangan rakyat yang berpusu-pusu menghadiri di hari pengkebumian Ustaz Fadhil Noor.

Mungkin beliau dan sekutunya tersalah congak kerana allah maha kuasa dan maha bijaksana menentukan segalanya dengan jayanya.

So dalam kapal terbang tu beliau terpaksa menukar agenda yang tersasar itu,tah apa yang dia nak buat lagi tak tahulah, air mata dia nampaknya dah tak laku lagi keranan air mata umat islam kini untuk perjuangan pas pula.

Pening kepalanya lah tu nak fikir. Ustaz Fadhil Noor lak tu tinggal kan pelbagai jawatan dan sungguh dia khuatir kalau Haji Hadi pegang semua lagi pening kepala dia. masa Ustaz Fadhil dia terajangnya habis pas mentang-mentanglah ustaz fadhi tu penyabar. hah lepas ni kalau Haji Hadi pegang siap kau nasib tak baik terbalik lori fru tu kang,ok jugakla daripada terbarai pintu pagar putra jaya tu kang.

satu lagi masalah Ustaz Fadhil tinggalkan pulak kubu kuat pas untuk ujian pada melayu samada air mata umno atau pemergian pejuang pas lebih laku???

Poning palo mahathir dalam kapal terbang. kalau ikut hati nak aja dia balik malaysia terus pasang agenda baru tergempar tapi apa boleh buat kang sampai balik kang riuh pulak negara ,pasal isu air mata dia lah,sandiwara pwtc lah soalan pasal pemergian Ustaz Fadhil Noorlah dan pilihanraya kecil lah.

nyatalah sekarang pilihan raya kecil tersebut merupakan pertandingan separuh akhir samada umno masih layak mendiami takhta di putra jaya atau sebaliknya selepas peringkat akhir pilihanraya besar nanti.

pening dia tuh ,last-last madey cakap ,"pilot terus ke italy to napoli the,then…please call (pope) yeh yeh kat vatican i nak ubat pening…aduhhh," 

Ingat nak tenangkan fikiran bertambah banyak nak fikir lak…nak nagis dah tak selera dah ni…nasib-nasib…..begitulah adik-adik .."jangan monyet,jangan... kan dah kena".



Kesudahan yang baik untuk mereka yang bertakwa